een greep uit het werk

klik op de plaatjes voor een korte beschrijving of voor het filmpje.

En voor het laatste nieuws en werk ga je naar onze Facebook of Instagram pagina

Koninklijk Theater Carré – activatie in samenwerking met Icemedia (productie). Actiesite voor Cirque Eloize, zomer 2016. Doel aanjagen kaartverkoop.

Mitsubishi Nederland – activatie op de zomerbeurs (Libelleweken) voor de Mitsubishi Space Star, ga op de foto, post deze op je Facebookpagina, en maak kans op een weekendje weg voor 2 personen.

Intratuintjes – platform, campagne en producten speciaal voor kids die hun eigen moestuintje “uit de grond willen stampen”.

Intratuintjes – platform, campagne en producten speciaal voor kids die hun eigen moestuintje “uit de grond willen stampen”. Van advertising, online tot POS materialen.

Hornbach “herwint de Retailjaarprijs”. Met een knipoog naar Karwei, die dit sportief oppakt en Hornbach een dag later trakteert op een hele taart.

Hornbach moedigt, middels Abri en de HAH folders, handige klussers aan om ZZP-er te worden. Met kans op een opleiding, certificaat en begeleiding door Hornbach.

EBS – de nieuwe vervoerder in Noord Holland (Waterland), activatie en naambekendheidscampagne

ADCN Lamp gewonnen door het junior team Maaike en Sophie, voor het concept “Natuurhistorisch IJs”. Pro deo ontwikkeld voor het Natuurhistorisch Museum Rotterdam.