een greep uit ons recente werk

Voor een nieuw product van Port of Amsterdam hebben wij de naam bedacht en het logo, de campagnestrategie en het creatief concept ontwikkeld. Binnenkort gaat de introductiecampagne live.

Een van de dealer-uitingen van het Rijwielpaleis in Bilthoven voor het blad Fiets.
Naar aanleiding van Schwalbe Nederland dat ons heeft gevraagd een compleet nieuwe communicatiestrategie en campagne te ontwikkelen voor Nederland. Voor henzelf en om haar dealers te ondersteunen. Vanuit de gedachte dealer-klant-band zijn wij op zoek gegaan naar de verhalen waarin een dealer zijn klant adviseerde om Schwalbe te gaan rijden. Dit resulteerde in een reeks online video’s en bijbehorend dealer materiaal. Storytelling zoals het bedoeld is!

Schwalbe Nederland heeft ons gevraagd een compleet nieuwe communicatiestrategie en campagne te ontwikkelen voor Nederland. Voor henzelf en om haar dealers te ondersteunen. Vanuit de gedachte dealer-klant-band zijn wij op zoek gegaan naar de verhalen waarin een dealer zijn klant adviseerde om Schwalbe te gaan rijden. Dit resulteerde in een reeks online video’s en bijbehorend dealer materiaal. Storytelling zoals het bedoeld is!

om | nieuwe energie, is een collectief van 40 lokale duurzame energie-coöperaties. Hiervoor hebben wij diverse (lokale) activaties ontwikkeld en video’s geschoten, zoals deze over de slimme “laadAPP” van Jedlix.

om | nieuwe energie, is een collectief van 40 lokale duurzame energie-coöperaties. Hiervoor hebben wij diverse (lokale) activaties ontwikkeld en video’s geschoten, zoals deze over de thuisbatterij van Tesla.

om | nieuwe energie, is een collectief van 40 lokale duurzame energie-coöperaties. Hiervoor hebben wij diverse (lokale) activaties ontwikkeld en video’s geschoten.

Rosada – outlet shopping center. Een activatie in Rotterdam Centrum waar promoteams “shop till you drop” kartonnen iPhones uitdeelden met daarop een QR-code (korting bij Rosada), een kans om een echte iPhone 7 te winnen én binnenin een zakje drop.

Koninklijk Theater Carré – activatie in samenwerking met Icemedia (productie). Actiesite voor Cirque Eloize, zomer 2016. Doel aanjagen kaartverkoop.

Mitsubishi Nederland – activatie op de zomerbeurs (Libelleweken) voor de Mitsubishi Space Star, ga op de foto, post deze op je Facebookpagina, en maak kans op een weekendje weg voor 2 personen.

Intratuintjes – platform, campagne en producten speciaal voor kids die hun eigen moestuintje “uit de grond willen stampen”.

Intratuintjes – platform, campagne en producten speciaal voor kids die hun eigen moestuintje “uit de grond willen stampen”. Van advertising, online tot POS materialen.

Hornbach “herwint de Retailjaarprijs”. Met een knipoog naar Karwei, die dit sportief oppakt en Hornbach een dag later trakteert op een hele taart.

Hornbach moedigt, middels Abri en de HAH folders, handige klussers aan om ZZP-er te worden. Met kans op een opleiding, certificaat en begeleiding door Hornbach.

EBS – de nieuwe vervoerder in Noord Holland (Waterland), activatie en naambekendheidscampagne

ADCN Lamp gewonnen door het junior team Maaike en Sophie, voor het concept “Natuurhistorisch IJs”. Pro deo ontwikkeld voor het Natuurhistorisch Museum Rotterdam.